رویدادها آرشیو خبر ها
داستان عشق الکس و سونیا تمام شد؟!

داستان عشق الکس و سونیا تمام شد؟!

امروز مجله پر حاشیه «Chi» که سابقه طولانی در انتشار اخبار و شایعه های حواشی دنیای ورزش از جمله فوتبال دارد با انتشار دو خبر از جدایی دو زوج یوونتوسی سر و صدای زیادی را در میان هواداران یووه و البته علاقه مندان فوتبال به راه انداخت.

 

خبر نخست مربوط به احتمال جدایی زوج دوست داشتنی و کم حاشیه ای بود که همه یوونتوسی ها علاقه خاصی به انها دارند، یعنی الکس دل پیرو و سونیا اموروزو، به نظر می رسد بعد از نوزده سال زندگی مشترک و داشتن سه فرزند، الکس و سونیا تصمیم خود را برای جدایی علنی کردند. تصمیمی که نانشی از اختلافاتی ست که ریشه چند ساله دارد، هر چند این دو با توجه به شرایط فرزندانشان همیشه در تلاش بودند به این زندگی ادامه دهند و البته همواره متحد و بی مشکل به زندگی خود ادامه دادند و در تمام مراسم ها در کنار یکدیگر بدون کمترین مشکلی حضور داشتند، اما در چند سال اخیر پس  از خداحافظی الکس از یووه به ویژه دوری از فوتبال حرفه ای پس از بازی در استرالیا و هند تغییر کرد و حتی نقل مکان به لوس آنجلس نیز نتوانسته به ادامه شرایط پیش امده در زندگی مشترک کمک زیادی کند.

 

به گفته این مجله، در دو سال اخیر زمانی که خانواده دل پیرو راهی ایتالیا می شوند نیز الکس و سونیا کنار یکدیگر نبودند و شواهد نشان می دهد که یا الکس در میلان بوده و سونیا در تورینو و یا بلعکس.

 

هر چند که این شایعه را نمی توان به طور کامل تایید و یا رد کرد، اما به نظر میرسد که با توجه به عدم انتشار عکس ها و اخبار خانوادگی به ویژه در دو سال اخیر، و عدم حضور این زوج در مراسم ها در کنار انتشار خبر مشابه این خبر در ماه های اخیر در یکی از نشریات امریکایی مبنی بر احتمال جدایی الکس و سونیا، شاید این بار بتوان به مجله «Chi» اعتماد کرد.

 

با این حال باید منتظر واکنش دل پیرو نیز بمانیم و البته امیدواریم که خبر کذب باشد و همچنان شاهد ادامه زندگی مشترک این زوج دوست داشتنی باشیم.

 

گفتنی ست که این خبر به هیچ عنوان تایید و یا رد نشده اما با واکنش های مختلفی روبرو شده که می تواند در روزهای اینده موجب انتشار خبرهای دیگری در این زمینه شود.

 

اما خبر دوم مربوط به جدایی زوج جانشین الکس دل پیروست، یعنی پائولو دیبالا و انتونلاست، زوجی که چند ماهی ست خبری از انتشار عکس های دونفره شان نیست و در هر جشن و برنامه ای که در ان دیبالا حضور دارد تنها مادرش در کنارش ایستاده. همین مسئله باعث شده بود تا شایعاتی مبنی بر جدایی انها بر سر زبان ها بیافتد که این بار نیز این مجله با مصاحبه با انتونلا این جدایی را رسما اعلام کرد.

 

انتونلا تاکید می کند که دیبالا با افزایش شهرت اش از وی دور و دورتر شد تا روزی که انتونلا تصمیم گرفت پائولو را برای همیشه ترک کند.

 

پائولو مشهور شد و هر چه مشهورتر شد از من فاصله گرفت و دورتر شد. من برای او از کشورم آرژانتین به ایتالیا نقل مکان کردم بدون اینکه کسی را داشته باشم. در واقع شهرت و محبوبیت و دخترانی که امدند باعث شد تا داستان زندگی ما خراب شود. هر چند که پائولو همیشه منکر داستان ها و ارتباط های دیگر میشد اما در نهایت اعتمادم به او را از دست دادم و چمدان هایم را بستم و از انجا رفتم. البته هنوز به ترک کامل ایتالیا فکر نمی کنم، من در ایتالیا هستم و به فکر کار کردن در تلویزیون، شانس خود را امتحان می کنم شاید مانند بلن رودریگرز و یا واندا نارا در اینده باشم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: